روش انلاین بازی کردن جنگهای صلیبی 2

تبليغات

ارسال مطلب براي ما

انلاين بازي کردن بازيها

نرم افزار گيم رنجر با اجراي 650 بازي انلاين

نرم افزار گارنا با اجراي بازي هاي پرحجم انلاين

نرم افزار تانگل با اجراي بازي هاي جديد انلاين

نرم افزار ايکس فاير براي صحبت کردن با فرندهاي بازيهايتان

نرم افزار استيم با اجراي بازيهاي بسيار پرگرافيک

اسکرين شات

----------------------

----------------------

----------------------

----------------------

----------------------

کلن هاي جنگهاي صليبي

امکانات جانبي

روش انلاین بازی کردن جنگهای صلیبی 2

بازديد: 3932
دسته بندي: اموزش,,

ما را خوشحال و برای تایید است که دژ محکم صلیبی 2 خواهد دستاوردها، چت صوتی، صرفه جویی در ابر، پشتیبانی کارگاه بخار، دعوت به بازی و آمار گیم پلی از ویژگی های می باشد. با این حال به منظور شامل تمام این ویژگی ها در بازی، یا در راه اندازی و یا از طریق به روز رسانی پس از انتشار، آن را باید از طریق بخار اجرا شود

 

 

ما را خوشحال و برای تایید است که دژ محکم صلیبی 2 خواهد دستاوردها، چت صوتی ، صرفه جویی در ابر ، پشتیبانی کارگاه بخار، دعوت به بازی و آمار گیم پلی از ویژگی های می باشد. با این حال به منظور شامل تمام این ویژگی ها در بازی، یا در راه اندازی و یا از طریق به روز رسانی پس از انتشار ، آن را باید از طریق بخار اجرا شود . دفعات بازدید در تاریخ برای یافتن اطلاعات بیشتر .

به عنوان یک توسعه دهنده مستقل منابع ما محدود است. برای اکثر پروژه صلیبی 2 ما دو برنامه نویسان تمام وقت و دو هنرمند کار بر روی این بازی، با دیگر اعضای تیم تبادل نظر در برای کمک به از زمانی که در دژ محکم امپراطوری کار ندارد. که گفت: ما هنوز هم می خواهید صلیبی 2 که تمام ویژگی های خنک و راحت بازیکن از یک RTS مدرن و عاقبت درست به اصل و دژ محکم صلیبی انتظار می رود. ما می توانیم بسیاری از بازی فقط خوب است در خود ما اداره کند ، بنابراین حالت زد و خورد بازی ، AI، مبارزات تک بازیکن و دیگر سیستم های گیم پلی اصلی مانند تعاونی اند خیاط ساخته شده توسط کرم شب تاب است. ویژگی های حال ثانویه مانند دستاوردها، دعوت به بازی و آمار گیم پلی خواهد بود از طریق بخار ، که در آن بسیاری از بازیکنان ما آمده شده .

دلیل اصلی ما برای ساخت صلیبی 2 منحصر به فرد به بخار نسبتا ساده است و سپس . زمان مورد نیاز برای ایجاد ما ابزار خود قرار دادی و سیستم های از جمله ویژگی های می تواند در نهایت به تاخیر انداختن بازی به دلیل اشتباه ، که هیچ کس می خواهد ، بدون اینکه لزوما به ارائه عملکرد بهتر است. این برای تلفن های موبایل کلیشه اما این برنده ، ما که شامل ویژگی های طرفداران این ژانر انتظار بدون به تاخیر انداختن بازی یا گرفتن تمرکز ما به دور از ویژگی های گیم پلی اصلی .
برای جمع کردن کارها در اینجا اجرا سریع پایین از انحصار منافع بخار برای هر دو بازیکن و توسعه دهندگان است :

بازیکنان

تاریخ انتشار - با توزیع و دژ محکم صلیبی 2 طریق بخار ما هنوز قادر به انتشار بازی در سال 2014 خواهد بود .

امکانات اضافی - دستاوردها ، چت صوتی ، صرفه جویی در ابر ، پشتیبانی کارگاه بخار، دعوت به بازی، آمار گیم پلی و feaures های دیگر مانند کارت های تجاری را می توان به جنگهای صلیبی 2 در راه اندازی و یا از طریق به روز رسانی های بعدی اضافه شده است.

تجربه ثابت - با توزیع صلیبی 2 را از طریق پلت فرم واحد شما می دانید دقیقا همان جایی که برای رفتن به دریافت آخرین نسخه . ما می توانیم تمام منابع ما در حفظ و تست این نسخه تنها از بازی، در نتیجه یک تجربه با ثبات تر برای همه بازیکنان تمرکز می کنند.

جعبه فیزیکی - اگر چه صلیبی 2 خواهد شد از طریق بخار اجرای این بدان معنی نیست که بازی خواهد بود دیجیتال فقط آزادی . ما هنوز در حال برنامه ریزی برای انتشار یک بازی بسته بندی فیزیکی در راه اندازی ، در کنار نسخه های دیجیتال است.
توسعه دهندگان

تمرکز - با استفاده از بخار به قدرت بر ویژگی های فوق ما می توانیم در بازی است که تا کنون مهم ترین چیز تمرکز می کنند.

دزدان دریایی - با ایجاد جنگهای صلیبی 2 منحصر به فرد به بخار ما می توانیم اطمینان ، تا آنجا که ممکن است، که هر بازیکن به طور قانونی خریداری کپی خود را از این بازی . ما یک رابطه بزرگ با خرده فروشان مانند جوج ، که در نسخه های بدون DRM از بازیهای ما، تخصص دارند، اما به منظور به کشتی صلیبی 2 در زمان ما را ساخته اند تصمیم به آن را آزاد در بخار .

لطفا توجه داشته باشید : این هنوز هم ممکن خواهد بود برای اجرای مشتری بخار را در حالت آفلاین و بازی جنگهای صلیبی 2 بدون اینکه به اینترنت متصل است . منظورم این است که بازیکن را مجبور به صورت آنلاین در هنگام بازیسیم کارت تالیا استراتژی ؟ این امر می تواند دیوانه!

این بخار است! - ما رابطه فوق العاده با بخار ، که بدان معنی است که از انتشار بازی، تکه ، به روز رسانی و هر دو رایگان و پرداخت برای DLC یک فرایند صاف و شفاف است. فقدان هر گونه سردرد در این بخش به معنی تاخیر کمتر ، اشکالات و مسائل مربوط به فن آوری کسل کننده .


مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: چهار شنبه 21 اسفند 1392 ساعت: 12:20 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,
نظرات()

نظرات


براي ديدن نظرات بيشتر روي شماره صفحات در زير کليک کنيد

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







اسامي نفرات برتر جنگهاي صليبي

--------------------

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

آمار سايت

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 3175
کل نظرات کل نظرات : 41
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاين افراد آنلاين : 1

آمار بازديدآمار بازديد
بازديد امروز بازديد امروز : 975
بازديد ديروز بازديد ديروز : 9
ورودي امروز گوگل ورودي امروز گوگل : 98
ورودي گوگل ديروز ورودي گوگل ديروز : 1
آي پي امروز آي پي امروز : 325
آي پي ديروز آي پي ديروز : 3
بازديد هفته بازديد هفته : 1658
بازديد ماه بازديد ماه : 12919
بازديد سال بازديد سال : 60683
بازديد کلي بازديد کلي : 861405

اطلاعات شما اطلاعات شما
آي پي آي پي : 18.191.171.235
مرورگر مرورگر :
سيستم عامل سيستم عامل :
تاريخ امروز امروز :

چهره هاي مشهور صليبي بازان=خارجي

*************************

چهره هاي مشهور صليبي بازان=ايراني

*************************