معرفی پادشاهان بازی قلعه1

تبليغات

ارسال مطلب براي ما

انلاين بازي کردن بازيها

نرم افزار گيم رنجر با اجراي 650 بازي انلاين

نرم افزار گارنا با اجراي بازي هاي پرحجم انلاين

نرم افزار تانگل با اجراي بازي هاي جديد انلاين

نرم افزار ايکس فاير براي صحبت کردن با فرندهاي بازيهايتان

نرم افزار استيم با اجراي بازيهاي بسيار پرگرافيک

اسکرين شات

----------------------

----------------------

----------------------

----------------------

----------------------

کلن هاي جنگهاي صليبي

امکانات جانبي

معرفی پادشاهان بازی قلعه1

بازديد: 2275
دسته بندي: اموزش,,

سیاه راهب صومعه


در هر حال حاضر و پس از آن شما یک بازدید از Friars سیاه اسرار آمیز دریافت کنید. این نظم رهبانی به دنبال بازگشت به پادشاهی و ساخته شده است در مورد شما آنها.

آنها شما را با اختراعات ارزشمند کمک خواهد کرد که شما دشمنان خود را شکست کمک خواهد کرد.

 

 

 

پادشاه


هنگامی که شما را در شکست دادن نیروهای مختلف در اطراف شما موفق سر Longarm و خداوند کرسی یا صندلی دادگاه مدیریت خواهد شد برای آزادی پادشاه است.

او یک چشم بر شما را حفظ خواهد کرد و شما را به طور کلی خود را در چند ماموریت مهم است. او کمی از روی خود خواهی، هر چند ..

 

خداوند کرسی یا صندلی دادگاه


خداوند کرسی یا صندلی دادگاه مشاور مورد اعتماد است. از آنجا که پدر خود را در کمین درگذشت او را به مراقبت از شما گرفته شده است. او کمی در سمت دقت است، و شما را سرزنش هنگامی که شما را از خطرات بیش از حد بسیاری از.

خداوند کرسی یا صندلی دادگاه و سر Longarm صرف مقدار زیادی از زمان مجادله بر سر اینکه چگونه شما باید رفتار کنند.

 

 
سر Longarm


سر Longarm warhorse قدیمی است. او یک سرباز انجام شده است و انجام مأموریت در جای دیگر در این کشور پادشاهی در حالی که شما مشغول مبارزه در میدان جنگ خود را دارند.

او و خداوند کرسی یا صندلی دادگاه نمی چشم به چشم بر همه چیز را ببینید و اغلب او را به شما فشار را به خطرات بیشتر از ممکن است هوشمند.

 

دوک د رنگ البالویی ( موش صحرایی )


موش صحرایی به عنوان یک کودک تنها در زمین های متعلق به خانواده د رنگ البالویی بزرگ شد.
دوک نشان داد نفع مادر خود را که تضمین میکند که او هرگز مالیات پرداخت می شود و همیشه به حال به اندازه کافی برای رفتن. یک روز رسول خدا آمد و آن فاش شد که پدر خود را در همان دوک د رنگ البالویی که مادر خود را یک بار برای به عنوان یک دختر خدمت کار کرده بود.

با توجه به یک حادثه تاسف تمام اعضای خانواده د رنگ البالویی در دریا در حالی که از بازگشت از تعطیلات از خروج از موش به عنوان در خط بعدی به ارث می برند عنوان دوک از دست داده شده است.


شخصیت

موش صحراییsnivelling ، ناله ، مرتب بچه گانه شخصیت است . هر گونه عقب نشینی باعث می شود او را به از دست دادن سرد خود را در راه باز بشه. همانطور که شما قطع بیشتر و بیشتر از شهرستان خود او شروع می شود برای دریافت به طور جدی عصبی.
هر کس قلدر موش صحرایی ، اما اگر او موفق به شما را شکست او به مانند یک خروس با تکبر راه رفتن .
نیروهای نظامی و تاکتیک

اولین گروه سربازان شما از موش صحرایی روبرو می شوند کمانداران است. این در گروه های کوچک می آیند و می توان به راحتی خارج میشود.
در حالات بعد، او به شما می فرستیم و اسپیرمن به عنوان به خوبی و سربازان در اعداد بزرگتر می رسند، گاهی اوقات نما یک چالش جدی اگر شما او را دست کم نگیرید.
در مواردی چند نیروهای خود را توسط مهندسین با mangonels همراه است، بنابراین شما باید آماده برای یک دیوار شکسته یا ​​دو باشد.

 

دوک Beauregard ( مار )


مار یک بار فرماندار برخی از غنی ترین استان های میهن جایی که او ساخته شده استزندگی بسیار پربار از underdeclaring مالیات به جمع آوری ، اما ، هنگامی که پادشاه متوجه شد ، او تا به حال او را در اینجا به مستعمره جدید شده است. در یکی از اولین برخورد نظامی خود، او را در مقابل پدر خود رفت و از دست دادن یک چشم به او در مبارزه با . در آن روز مار سوگند یاد او نمی توانست استراحت تا سر میبرند از تمام اعضای خانواده خود را در خوشه خارج نگه داشتن خود را به صف کردند.
 



شخصیت

مار دشمن conniving میشود . در یک مرحله او حتی ارائه خواهد شد شما را در مقابل نیروهای نظامی از موش کمک کند ، اما او این کار را انجام خواهد داد برای قیمت . همه چیز مار می کند برای قیمت . او در ابتدا کاملا با اعتماد به نفس ، با این حال ، هنگامی که شما مدیریت به نوبه خود به چند جدول در او آغاز خواهد شد به وحشت.
نیروهای نظامی و تاکتیک

سربازان مار را شبیه به کسانی که از موش صحرایی، بیشتر کمانداران و اسپیرمن می باشد. با این حال، در حالات بعد، او خواهید بود با استفاده از crossbowmen به اثر بزرگ و همچنین موتورهای محاصره مختلف داشته باشد. او حتی ممکن است در کمک از خوک و گرگ تماس بگیرید تا مطمئن شوید که شما شکست خواهد خورد.
او یک مربی بزرگ نیست، اما او مقدار بیشتری از نیروهای نظامی از موش صحرایی به طور معمول انجام می دهد را استفاده کنید.

 

دوک د Truffe ( خوک )


هنگامی که خوک به دنیا آمد در آن شایع است او نگاه زشت که پدر و مادرش او را در خیابان رها شده است.

به هر صورت، مشخص است که او توسط یک گروه از سفر راهزنان که شهرهای کوچک و روستاها در سراسر میهن حمله کردند گرفته شده است. در حالی که در حال رشد با این ارتش کوچکی از جنایتکاران و مجرمین او بسیار از کمبود غذا رنج بود ، با این حال ، پس از توسعه نفت خام اما درک موثر از تاکتیک های اساسی miltary و به عنوان رهبر خود را نامزد دریافت جایزه ، خوک ساخته شده شوید که او اولین تماس در بهترین غذاها بعد از هر حمله به حال و تا به حال از overeaten .


شخصیت

خوکحیوان یک خوک واقعی است . هنگامی که او به تو سخن می گوید ، شما تقریبا می تواند ذرات غذا و اب دهان پرواز در صورت خود احساس راحتی کنید. او کینه جو است و کمی صبر با احمق ، فقط و فقط او را تا حدودی از ترس گرگ است .
نیروهای نظامی و تاکتیک

نیروهای مورد علاقهخوک macemen هستند، احمق و بی شعور آنها غرور و شادی خود می باشد. macemen به سرعت حرکت می کند و می تواند شما را خاموش گارد گرفتن . در صورت لزوم او را به گروه های زیادی از crossbowmen به macemen خود شانس بهتری از به دست گرفتن دیواره های خود استفاده کنید. در برخی موارد او همچنین تجهیزات محاصره استفاده کنید، از جمله قوچ و انواع catapaults .

 

دوک Volpe (گرگ)


گذشته گرگ است در رمز و راز پوشیده و آنچه که از تاریخ خود شناخته شده است که عمدتا هم از داستان ها و شایعات غیر قابل اعتماد تنها وصله.

این به کنار، اعتقاد بر این است که هر دو پدر و مادر خود را از مرگ طبیعی پی در پی نزدیک مدت کوتاهی پس از تولد هجدهم درگذشت.






شخصیت

سرد و مواج در داخل، گرگ بدترین دشمن شما باشد. دیگر Ducs وجود دارد و تنها با شکیبایی خود را و هیچ یک از آنها نزدیک به سطح خود را از تباهی می شود و برای شما نفرت.
نیروهای نظامی و تاکتیک

گرگ خواهد بود که برای اولین بار به صورت نیروهای نظامی خود را با شمشیرزن. آنها ماشین آلات کشتار غیر قابل توقف به نظر می رسد و به طور جدی می تواند نیروهای خود را به چالش بکشد.
شمشیرزن ها خواهد شد macemen، crossbowmen و شوالیه حتی نصب شده در برخی از برخوردهای بعد همراه است.
گرگ نیز با استفاده از تجهیزات محاصره خواهد شد و نه تردید را به مقدار زیادی از trebuchets با او زمانی که او از به طوفان قلعه خود را.


مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: چهار شنبه 6 آذر 1392 ساعت: 18:19 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

نظرات


براي ديدن نظرات بيشتر روي شماره صفحات در زير کليک کنيد

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







اسامي نفرات برتر جنگهاي صليبي

--------------------

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

آمار سايت

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 3175
کل نظرات کل نظرات : 41
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاين افراد آنلاين : 1

آمار بازديدآمار بازديد
بازديد امروز بازديد امروز : 944
بازديد ديروز بازديد ديروز : 574
ورودي امروز گوگل ورودي امروز گوگل : 94
ورودي گوگل ديروز ورودي گوگل ديروز : 57
آي پي امروز آي پي امروز : 315
آي پي ديروز آي پي ديروز : 191
بازديد هفته بازديد هفته : 1518
بازديد ماه بازديد ماه : 7807
بازديد سال بازديد سال : 55571
بازديد کلي بازديد کلي : 856293

اطلاعات شما اطلاعات شما
آي پي آي پي : 52.14.0.24
مرورگر مرورگر :
سيستم عامل سيستم عامل :
تاريخ امروز امروز :

چهره هاي مشهور صليبي بازان=خارجي

*************************

چهره هاي مشهور صليبي بازان=ايراني

*************************