مفهوم درجات در قلعه2

تبليغات

ارسال مطلب براي ما

انلاين بازي کردن بازيها

نرم افزار گيم رنجر با اجراي 650 بازي انلاين

نرم افزار گارنا با اجراي بازي هاي پرحجم انلاين

نرم افزار تانگل با اجراي بازي هاي جديد انلاين

نرم افزار ايکس فاير براي صحبت کردن با فرندهاي بازيهايتان

نرم افزار استيم با اجراي بازيهاي بسيار پرگرافيک

اسکرين شات

----------------------

----------------------

----------------------

----------------------

----------------------

کلن هاي جنگهاي صليبي

امکانات جانبي

مفهوم درجات در قلعه2

بازديد: 1653
دسته بندي: اموزش,,

رتبه ها، بسیار تاثیر گذار از ویژگی های گیم پلی معرفی شده توسط دژ محکم 2، کنترل ساختمان که به پروردگار خود می تواند محل خوبی است که سربازان او می تواند در نقشه های سلطان ساز (از جمله چند نفره) استخدام. این آموزش را فراهم می کند به تجزیه دقیق از آنچه هر یک از ارتقاء خواهد شما هزینه (افتخار) و همچنین خلاصه مزایا، معایب، وضعیت نظامی و سازندگان نقشه راهنمایی برای هر رتبه ...

ارسال شده توسط LordBritian، WitchHazel، Brave_Sir_Robin، Lord_Nick و بادنجان


بازنگری درجات

در نقشه های سلطان ساز، دسترسی خود را به ساختمان ها و واحدهای نظامی است که توسط رتبه شما کنترل می شود. این یک عامل تعیین کنندهای در توانایی خود را برای غلبه بر دشمنان خود را به عنوان تبلیغات شما دسترسی به ساختمان ها بیشتر و بیشتر و واحدهای نظامی را به دست آورید - است.

رتبه فعلی شما در نوار هدر در بالای صفحه، به منوی نشان داده شده است:

اگر دشمنان خود را پیشرفت در رتبه سریع تر از شما انجام این کار، آنها را به یک مزیت قابل توجهی در ساختمان و در دسترس بودن نیروهای داشته باشد.

جوایز

برای ارتقا به رتبه بهتر، بر روی دکمه رتبه در بالای صفحه کلیک کنید. پنل نشان داده خواهد شد که نشان می دهد که چگونه افتخار بسیار مورد نیاز است برای به دست آوردن ارتقاء است.

به منظور ارتقاء است به شرح زیر است:

 










شما متوجه خواهد شد که رتبه فریمن علامت داشته باشد - آن را از طریق دکمه را به دکمه بصری شبیه به دکمه منو نگاه برداشته شد، اما با استفاده از رتبه فریمن به عنوان یک علامت وجود دارد و ما آن را در بر داشت:

مزایای رتبه

جدول زیر نشان می دهد که ساختمان های اضافی و واحد های ارائه شده برای هر رتبه است.

افتخار مورد نیاز برای به دست آوردن ارتقاء از رتبه قبلی نیز نشان داده شده است، به عنوان مثال. برای به دست آوردن ارتقاء از همراهی شوالیه به 30 افتخار حالی که ترویج فریمن به شوالیه هزینه شما هزینه 10 +15 +30 = 55 افتخار.

 

علامت

مرتبه

فریمن

کشاورز

همراهی کردن

شوالیه

پایین ترین مرتبه سلحشوری قدیم انگلیس

نایت سیار

رویال قهرمان

بارون

کنت

دوک

احترام مورد نیاز N / A 10 15 30 50 100 150 200 250 300
سازه های قلعه دیواره های چوبی، سکوهای چوبی، دروازه چوبی - - دیوار سنگ تک، دو و سه گستر، نردبان، Gatehouse کوچک مواظب برج سنگر و استحکامات، دروازه اصلی میدان برج، برج مربع با احتکار دور برج، برج مدور با احتکار Gatehouse بزرگ برج بزرگ
نظامی سربازخانه - - زره سازی، ارسال مزدور، اردوگاه محاصره، سوار دامپینگ سنگ، سوار سطل راک دام مرد، Mangonels، انجمن صنفی مهندسان منقل، تله پیچ، ورودی تونل اصطبل جنگ سگ تازی کیج نفت ذوب، قتل چاله، خندق، آلیاژها سیاههها Balistas برج
غیر نظامی کلبه، خزانه داری - انجمن صنفی صومعه، نوازندگان Jousting، Ladys 'Bedchambers کلیسا سفر به نمایشگاه تندیس - - -
غذا و مزارع انبار، ارسال هانتر، اپل مزرعه، مزرعه های لبنی آشپزخانه اعیان، مزرعه گندم، آسیاب، نانوایی، مزرعه خوک سبزیجات باغ مارماهی برکه کارگاه تاکستان، Vintners ' کارگاه Tanners - رازک مزرعه، آبجو، مسافرخانه - -
صنعت انبار ذخیره ، دیدم روباز، بازار معدن سنگ، افسار ورزا معدن آهن مزرعه گوسفند، 'کارگاه، Fletchers' Poleturners کارگاه، کهیر زنبور عسل، کارگاه، بافندگان 'Chandlers کارگاه کارگاه Armourers ریگ پیچ کارگاه آهنگران ارسال Carters - -
خدمات شهرستان - گودال گونگ ارسال Falconers دادگاه، پس از سپاه پاسداران، سهام *، تحقیر * ماسک * چرخ چوبه دار *، شکنجه گر کشش رک، پس از شلاق، 
انجمن صنفی شکنجه
- Apothocary، پس از آب، و، صندلی برند - سوزاندن پست، بلوک جلادان، پای چوبه دار
واحد در بازداشتگاه دهقانان مسلح - - اسپیرمن، کمانداران Pikemen Crossbowmen شمشیرزن Macemen - شوالیه
واحد در ارسال مزدور - - - یاغی، نور سواره نظام پرتابگران جهان درتاریخ تبر جنگجو قایق Pictish Berserkers - اسب کمانداران، Theives ترور
واحد در صومعه - - - - - راهبان - راهبان جنگجو - -
واحد در چادر Seige - - - Laddermen - Mantlets، سوزش چرخ دستی، منجر به فروریختن برج های محاصره کوچک ضرب و جرح قوچ، منجر به فروریختن برج های محاصره بزرگ منجنیق Balistas آتش، 
گربه ها
Trebuchets

* سهام، ماسک Himiliation و چوبه دار انجمن صنفی شکنجه به کار نیاز ندارد. با این حال، شکنجه گران چرخ می کند نیاز به شکنجه گران انجمن صنفی به طوری که اگر شما آن را در محل کارشناسی نایت از آن خواهد شد استفاده نمی شود! از ما خواسته کرم شب تاب برای حل این مشکل در پچ های آینده است.

سازندگان نقشه ایجاد سناریوهای سفارشی باید در نظر نمودار مقایسه های بالا در درون برنامه نویسی خود را - اگر یک بازیکن با توجه به اتمام تلاش ترویج، و سپس در حالت ایده آل آنها باید با توجه به ساختمان های اضافی و واحدهای مرتبط با آن رتبه ها. این است که با این حال، غیر compulsary و آن را ترک ما به صلاحدید و میل سازندگان نقشه را به عنوان به چه ساختمان ها و واحد ها در دسترس هستند برای سطوح مختلف است.

اثر تجارت

به عنوان فریمن، کشاورز، و یا همراهی شما نمی توانید به خرید و یا فروش سلاح و غذاهای سلطنتی در بازار.

هنگامی که شما استخراج مقام شوالیه (یا بالاتر) شما قادر خواهید بود برای خرید و فروش غذاهای سلطنتی در بازار.

وقتی که به مقام شوالیه Batchelor (یا بالاتر) شما را در رسیدن شما خواهد بود قادر به خرید و فروش اسلحه در بازار است.

تجزیه و تحلیل رتبه

ما در حال حاضر شیوه زندگی هر یک از رتبه ها و بحث در مورد ارائه نقشه سازان راهنمایی برای طراحان سناریوهای سفارشی که مایل به ایجاد ویژگی های صف در نقشه های خود را. فرض بر این است که سازندگان نقشه را فعال و غیر فعال کردن ساختمان ها و واحدهای نظامی قابل استفاده به عنوان ...

در بسیاری از نقشه ها، شما به عنوان فریمن پست شروع - حداقل رتبه مورد نیاز برای کنترل املاک که در مورد شما، یک دهکده کشاورزی کوچک است!

تعریف:

تصفیه شده، انسان مستقل است که برخوردار از آزادی و امتیازات از شهر است.

مزایا:

آه، جهالت سعادت است و زندگی ساده است! به عنوان یک فریمن شما را واقعا نمی نیاز به نگرانی در مورد افتخار به دلیل روستای کوچک خود را در درجه اول کشاورزی و کمی از تجارت متمرکز شده است.

نظامی:

شما می توانید دهقانان مسلح به دفع کردن راهزن یا گاه به گاه گرگ جذب و اما اگر چیزی خطرناک تر می رسد شما باید برای ارسال به پروردگار خود، او را به عنوان تنها واحد قوی!

بدست آوردن افتخار:

تنها راه شما برای ارتقاء به اشتراک دهقانان خود را چند نوع غذا در انبار غذا برای یک جایزه کوچک افتخار ماهانه. برای پیشرفت سریع تر، تولید مواد غذایی به اندازه کافی به اجازه می دهد تا غیر نظامیان خود را به خوردن جیره دو!

معایب:

با تنها دیوارهای پایه های چوبی برای محافظت از املاک شما و تعداد انگشت شماری از دهقانان مسلح با چنگک، املاک و شما یک هدف آسان برای دشمنان است!

سازندگان نقشه نکات:

مقدار زیادی از درختان - دیوار ها و ساختمان های چوبی استفاده کنید تا مقدار زیادی از چوب! همچنین، مطمئن شوید که زمین های کشاورزی به اندازه کافی برای قرار دادن در حداقل دو نوع ساختمان تولید مواد غذایی وجود دارد. اجتناب از گونگ، موش و جرم و جنایت به عنوان بازیکن می توانید هر چیزی را در مورد آنها برای به دست آوردن محبوبیت با ارائه جیره های اضافی در انبار و رشوه در وزارت خزانه داری را انجام ندهید. اجازه می دهد بازیکن به سادگی به خرید مواد غذایی، به غیر از نان، در بازار و تنها یک نوع از مواد غذایی در مغازه شروع محتاط باشید.

برای مصرف دوام از 10 افتخار، شما می توانید شروع به راه خود را به عظمت کار با غرور و افتخار به کشاورز و تماشای ارتقا به عنوان جامعه کشاورزی خود را گسترش می یابد! اما رو به رشد خود را حل و فصل خواهد شد با آن را برخی از مشکلات بد بو جدید است و شما باید برای شروع مهمانان سرگرم کننده ...

تعریف:

صاحب یک مقدار کمی از زمین که زمینه های خود را مزارع.

مزایا:

افزایش محبوبیت شما شده است را فعال کنید حل و فصل خود را به رشد و شما هم اکنون می توانید نگه اعیاد همسالان خود را برای تحت تاثیر قرار دادن و به دست آوردن افتخار بیشتر.توانایی برای تولید نان، باعث می شود آن را بسیار آسان تر برای نگه داشتن کارگران خود را تغذیه.

نظامی:

شما هنوز با دهقانان مسلح پست گیر کرده است.

بدست آوردن افتخار:

افزایش جمعیت باعث می شود که شما آن را دشوار برای ارائه جیره های دو در انبار غذا، بنابراین شما باید در نظر برگزاری مهمانی برای تحت تاثیر قرار دادن بعضا خود را! محل مزرعه خوک و آشپزخانه اعیان و برگزاری برخی از جشن های کوچک افتخار اضافی برای به دست آوردن!

معایب:

افزایش جمعیت، قرار دادن بار بر تامین مواد غذایی خود را افزایش یافته است و همچنین ایجاد برخی از محصولات جانبی تند و زننده به عنوان یک نتیجه. شمع بزرگ گونگ شروع به تجمع در قطعات مشغول حل و فصل خود را و مگر اینکه شما چیزی در مورد آن بوی محبوبیت شما را کاهش می دهد. ضعیف دفاع خود را حل و فصل خواهد شد توجه از حملات بیشتر و جذب شما به احتمال زیاد خواهد شد که برای خرید املاک و مستغلات در این نزدیکی هست به گسترش مالکیت زمین های خود را که به نوبه خود می تواند خطر حملات گرگ و خرس icrease.

سازندگان نقشه نکات:

مطمئن شوید که تجهیزات بانکها و سنگ (و یا اجازه تجارت در بازار) وجود دارد به طوری که آشپزخانه اعیان ساخته می شود. به نوبه خود بر تولید گونگ (معمولا در یک نرخ پایین). احتمالا تولید راهزن به زور بازیکن برای تبلیغات بیشتر افزایش می دهد.

برای مصرف دوام از 15 افتخار، شما خودتان را به همراهی ارتقا! جمعیت رو به رشد خود، شما را ملزم به ارائه سرگرمی و عقب نشینی معنوی برای راهبان. شما تصادفا بر روی ذخایر سنگ آهن و تصمیم گیری برای شروع یک عملیات معدن طلای اضافی در بازار برای تولید، اما شما متوجه جوندگان کوچک در حال اجرا در سراسر خیابان های خود را به بیماری زده است. شما نیز آگاه است که وضعیت نظامی، در حال تبدیل شدن به بحرانی و شاید تعجب که چرا شما این کار را در وهله اول در زمان ...

تعریف:

عنوان کرامت است که اشاره دارد به حامل سپر یا زره پوش حامل که حضور شوالیه می شود.

مزایا:

انجمن صنفی نوازندگان به شما اجازه می دهد برای به دست آوردن محبوبیت اضافی و احتمالا افزایش مالیات است. شما می توانید سنگ آهن و معدن و فروش آن در بازار طلا اضافی را به. نوشته ها Falconers به شما اجازه می دهد برای مقابله با هجوم موش اخیر.

نظامی:

شما هنوز با دهقانان مسلح گیر کرده است!

بدست آوردن افتخار:

troubadours و jesters شما تولید یک افتخار کمی بیشتر در اعیاد خود را به عنوان نشانی از ورود از سبزیجات در منو! راهبان در monestary کار بر روی نسخه های خطی مذهبی و شروع به کمک به افتخار کسب شما برای ارتقاء بعدی خود را.

معایب:

تمام زباله اضافی در یک مشکل رو به رشد با هجوم موش منجر شده است. حل و فصل در حال رشد شما در حال تبدیل شدن به تقریبا غیر ممکن است برای دفاع از شما تجربه و حملات راهزن به طور منظم در روستاهای خود را.

سازندگان نقشه نکات:

برخی از سنگ آهن در نقشه اجازه می دهد تا به معدن آهن است. به نوبه خود بر تولید موش. افزایش تولید گونگ. افزایش حملات راهزن و احتمالا برخی از تهاجمات کوچک به زور بازیکن برای تبلیغات بیشتر.

آنها می گویند زندگی آغاز می شود در 30 است، اما در مورد شما این هزینه از 30 افتخار است که در نهایت به شما اجازه می دهد برای رسیدن به رویای کودکی خود را از تبدیل شدن به یک شوالیه! حل و فصل شما به یک شهر شلوغ رشد کرده است و در طولانی مدت، شما می توانید شروع به ارتش دستور ساخت بسیار خود قلعه و احتمالا حتی ازدواج که ازدواج منصفانه شما چشم خود را در چند سال گذشته تا به حال ... اما مراقب باشید، به نظر می رسد که در حال رشد ذخایر نقدی خود را جلب توجه ناخواسته و کارگران خود را در حال تبدیل شدن به یک زندگی از جرم و جنایت!

تعریف:

آدرس: آقا یا سیره

شوالیه کلمه از Cnyht ساکسون، که به معنی بنده و یا سرپرست مشتق شده است، و مقام به عنوان کهن ترین افتخار شناخته شده در انگلستان است، خاستگاه آن که قدمت آن به بار ساکسون.

شوالیه است که یک انسان در خدمت اسلحه سوار بر اسب شده و مراجعه کننده به رتبه نظامی با مراسم خاص، از جمله سوگند به حفاظت از مضطرب، حفظ در سمت راست و یک زندگی ضد زنگ.

مزایا:

شما خودتان را به عنوان یک رهبر دفع تمام کسانی که حملات را در حل و فصل خود را ثابت شده اند و با برخی از واحد های نظامی مناسب و معقول و مجوز پاداش به biuld قلعه خود را! شما در نهایت می توانید یک علامت permenant در چشم انداز و سابقه خود را با تبدیل کشاورزی خود را حل و فصل ساده به یک شهر!

نظامی:

اسپیرمن آموزش دیده و برای اولین بار در بازه زمانی مهاجم خود، کماندار - در نهایت فرصتی برای جذب برخی از نیروهای مناسب و معقول می کنید. شما هم اکنون می توانید سنگ مازاد خود را به خوبی مورد استفاده قرار داده و به ساخت برخی از دیواره های قلعه محکم نگه داشتن آن دسته از راهزنان تحریک کننده و نیروهای مهاجم در خلیج. دستگاه ها مانند تخلیه سنگ و سطل های سنگ، به طور قطع هر گونه حمله می شود، فکر می کنم دو بار در مورد عنوان راه خود را؟

ذخایر افزایش خود را از طلا و افتخار به شما اجازه می دهد به استخدام مزدوران مانند قانون شکنان و سواره نظام سبک - در حال حاضر شما در نهایت می توانید شروع به بازگشت خود را به اعیان دشمن کسانی شده اند که باعث مشکل بسیار است. laddermen شما باید به شما اجازه می دهد برای به دست آوردن دسترسی به شهرک سازی به آرامی دفاع آزادزنان دشمن، Yoemen و Squires در این نزدیکی هست ...

بدست آوردن افتخار:

جشن به اثبات رسانده اند تا مردمی که تو ماهی و اردک به منو اضافه شده است، اما شما متوجه است که وقت آن است که برای جلب توجه از شوالیه دیگر با برگزاری مسابقات jousting!

یک ازدواج خوب ازدواج کند و او را به احترام خود را با ساخت لباس برای رقص سالانه، در میان چیزهای دیگر، کمک ...

معایب:

زندگی به عنوان یک شوالیه گیج کننده است! شما به تازگی شروع به کار بر روی دیوارهای قلعه خود را فقط برای پیدا کردن که کسی تا به محاصره قلعه خود را گذاشته! پس از دیوانه وار biulding سلاح کارگاه های تولید، زره و پادگانهای سپس به استخدام سربازان به ارتش دشمن را دفع و تصرف املاک خود را، شما می توانید سفارشات را از "داخل خانه او را" که پارچه مورد نیاز است. مزارع گوسفند و کارگاه های آموزشی بافندگان قرار می گیرد اما بعد از آن شما متوجه می شوید از طلا به علت به استخدام ارتش جدید خود را در حال اجرا هستند. بنابراین، شما زنبور ها و کارگاه Chandlers 'را به شمع است که می تواند در بازار برای برخی از نقدی اضافی به فروش می رسد!

شما بالاخره زمان به استراحت پس از یک جشن "پایان محاصره" جشن و در مقابل آتش تفکر که هیچ چیز دیگری نمی تواند به اشتباه در زمانی که بنده اجرا می شود به شما اخبار بد را SAT - مردم در حال دزدی از شما ! به نظر می رسد مثل فردا برای رفتن به یک روز سخت دیگر که شما باید به جای پست های گارد و ساخت و به سیاه چال انداختن دادگاه قبل از اینکه شما حتی به دور از راه های سرگرم کننده به تنبیه مردم فکر ...

سازندگان نقشه نکات:

به نوبه خود در جرم و جنایت! احتمالا سهام انبار غذا یا treasurey و کاهش نمایش پیام است که سرقت وجود دارد. ارسال در یک یا دو محاصره! از کجا می خواهد تمام سنگ اضافی آمده است؟

شما در حال شروع به پیدا کردن موهای خاکستری جوانه را از سر خود را. در چند سال گذشته پر تنش شده است، اما شما موفق شده اند به صرف 50 دیگر افتخار برای به دست آوردن ارتقاء به کارشناسی نایت. اما صبر کنید، من فکر کردم batchelors ازدواج نکرده بودند؟ به هر حال، شما تا به حال به دست آوردن ترفیع فقط به شما این امکان را شهر خود را به دفاع در برابر این sieges به طور فزاینده ای مداوم ...

تعریف:

آدرس: آقا یا سیره

تعیین کارشناسی نایت وجود مدتها پیش سلطنت شاه هنری III. هرچند برای هیچ یک قرن بسیاری از اما سلطان، یا شخص به خصوص توسط او تعیین شده است، قادر به ایجاد یک شوالیه، هم دینی و هم افراد غیر روحانی می تواند افتخار اعطا شده است.

مزایا:

شما متوجه چیزی عجیب و غریب در مورد قلعه خود را - آن را کمی صاف! آه، بله، آن زمان برای اضافه کردن برخی از برج ها و کمانداران خود را قطعا از شما تشکر می کنم برای آن است! این زمان برای اضافه کردن برخی از انواع نیروهای اضافی را به ارتش خود و دفاع خود را
مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: یک شنبه 13 مرداد 1392 ساعت: 15:38 منتشر شده است

برچسب ها : ,,

نظرات()

نظرات


براي ديدن نظرات بيشتر روي شماره صفحات در زير کليک کنيد

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







اسامي نفرات برتر جنگهاي صليبي

--------------------

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

آمار سايت

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 3175
کل نظرات کل نظرات : 41
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاين افراد آنلاين : 1

آمار بازديدآمار بازديد
بازديد امروز بازديد امروز : 24
بازديد ديروز بازديد ديروز : 385
ورودي امروز گوگل ورودي امروز گوگل : 2
ورودي گوگل ديروز ورودي گوگل ديروز : 39
آي پي امروز آي پي امروز : 8
آي پي ديروز آي پي ديروز : 128
بازديد هفته بازديد هفته : 3395
بازديد ماه بازديد ماه : 9684
بازديد سال بازديد سال : 57448
بازديد کلي بازديد کلي : 858170

اطلاعات شما اطلاعات شما
آي پي آي پي : 3.145.130.31
مرورگر مرورگر :
سيستم عامل سيستم عامل :
تاريخ امروز امروز :

چهره هاي مشهور صليبي بازان=خارجي

*************************

چهره هاي مشهور صليبي بازان=ايراني

*************************