تبدیل ذخیره بازی به نقشه قلعه 1

تبليغات

ارسال مطلب براي ما

انلاين بازي کردن بازيها

نرم افزار گيم رنجر با اجراي 650 بازي انلاين

نرم افزار گارنا با اجراي بازي هاي پرحجم انلاين

نرم افزار تانگل با اجراي بازي هاي جديد انلاين

نرم افزار ايکس فاير براي صحبت کردن با فرندهاي بازيهايتان

نرم افزار استيم با اجراي بازيهاي بسيار پرگرافيک

اسکرين شات

----------------------

----------------------

----------------------

----------------------

----------------------

کلن هاي جنگهاي صليبي

امکانات جانبي

تبدیل ذخیره بازی به نقشه قلعه 1

بازديد: 5779
دسته بندي: اموزش,,

یا شما همیشه می خواستم برای ایجاد یک نقشه که در آن تمام کارگران در حال حاضر از همان آغاز کار؟ و یا می خواهید می شود قادر به انجام برخی از کارهای غیر معمول در نقشه خود، مثل چادر محاصره محل دائمی؟ سپس در خواندن و پیدا کردن چگونه شما می توانید ذخیره شده بازی ها در تبدیل به Editable نقشه ها و استفاده از آنها را در ویرایشگر نقشه!

ارسال شده توسط Lord_Ako و بادنجان

 

معرفی

ترفند SAV به نقشه بسیار مفید است آن را به عنوان انبوه گسترش می یابد، توانایی ساخت نقشه خود را. نه تنها می تواند تمام کلاهبرداری در ویرایشگر شما انجام دهد، شما همچنین قادر خواهد بود به طور مستقیم در به نقشه های خود را در حقه بازی ترکیب می شود. برخی از نمونه ها عبارتند از:

همانطور که مشاهده می کنید، تعداد زیادی از کلاهبرداری های متنوع است که در برخی از بخش ترفند SAV به نقشه تکیه می کنند وجود دارد.

مکان ذخیره بازی و نقشه

در حالی که پخش هر گونه نقشه ها به صورت طبیعی، شما می توانید از کلیدهای "Esc" (یا با کلیک بر روی آیکون کلید) را به بازی پانل گزینه را فشار دهید. هر زمان که شما با استفاده از گزینه "ذخیره" نقشه و همه چیز بر روی آن خواهد شد به یک فایل بر روی دیسک کامپیوتر شما ذخیره می شود. این فایل که قصد داریم به نوبه خود به یک فایل قابل ویرایش نقشه ...

قبل از ما می توانید هر چیزی را انجام دهد، ما باید برای قرار دادن فایل ها بر روی دیسک شما! اول از همه، قرار پوشه ای که در آن شما را از نصب بازی را به. این است که معمولا چیزی شبیه به:

C: برنامه فایلها استودیو شبتاب دژ محکم

... برای دژ اصلی، و یا برای جنگهای صلیبی:

C: برنامه فایلها استودیو شبتاب سنگر جنگهای صلیبی

بدیهی است، اگر شما در یک مکان نصب های مختلف (همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است) را انتخاب مسیر پوشه ممکن است مختلف ...

یک چیز برای مطمئن - بدون توجه به جایی که شما نصب هر نسخه از این بازی، وجود خواهد داشت زیر پوشه ها درست مانند آنهایی که در زیر نشان داده شده:

این دو پوشه که ما بیشتر علاقه مند هستند که "نجات داد" و "نقشه" پوشه ...

باز "نجات داد" پوشه در یک پنجره و سپس پنجره دیگری برای "نقشه" پوشه را باز کنید.

تغییر نمایش ها

این است که معمولا بهترین راه برای نشان دادن فایل ها در این پوشه را در "فهرست" مشاهده به عنوان آن را آسان تر برای کار با فایل ها. برای انجام این کار دو راه وجود دارد:

روش 1

کلیک راست در هر نقطه در پوشه (در یک فضای خالی، یک فایل نیست). شما می توانید یک منو ظاهر می شود که نشان می دهد تعداد زیادی از گزینه. "نمایش" از منو را انتخاب کنید و سپس انتخاب "فهرست" شبیه به این:

روش 2

اگر شما با استفاده از نسخه های اخیر ویندوز، نیز وجود دارد یک دکمه در نوار ابزار به عنوان زیر نشان داده شده:

هنگامی که در "فهرست" حالت، شما می توانید تمام بازی ها (و نقشه ها را در پوشه دیگر) ذخیره شده در فضای بسیار کمتری را ببینید:

البته، این همه پایین به ترجیح شخصی پس فقط نمایش است که شما با آن راحت تر استفاده کنید.

تبدیل

حالا که ما باید که حق ما می توانیم با تبدیل فایل واقعی شروع. قبل از شروع، لطفا به یاد داشته باشید که شما این کار را در معرض خطر را آن گونه که مایلید تغییر دهید و ما به شدت reccommend ساخت نسخه هایی از فایل های شما را تغییر دهید (فقط در صورت).

در داخل خود را "نجات داد" پوشه، راست کلیک کنید و به بازی ذخیره شده شما می خواهید برای تبدیل به فایل نقشه. یک منو با گزینه های زیادی ظاهر می شود - "تغییر نام" از منو را انتخاب کنید، مثل این:

در کل نام فایل انتخاب شدن و مکان نما خواهد شد در پایان این نام ظاهر می شود، به عنوان شاهد در اینجا:

کلید "پایان" را فشار دهید برای پرش به انتهای نام فایل و سپس جایگزین ". SAV" را با "نقشه" و سپس کلید "را وارد کنید" یا "بازگشت" تغییر برای ذخیره. فایل شما در حال حاضر به یک "نقشه" را به جای "SAV" می شود و باید چیزی شبیه به این:

راست، ما در حال حاضر یک فایل جدید نقشه قابل ویرایش! با این حال، آن را در محل اشتباه است - شما نیاز به آن حرکت (یا کپی آن) خود را به "نقشه" پوشه.

ساده ترین راه برای انجام این کار است، با انتخاب فایل همانطور که در بالا نشان داده شده، را انتخاب کنید "کپی" از "ویرایش" منو:

پس از انجام این کار، خود را به "نقشه" پوشه بروید و "چسباندن" از "ویرایش" منو را انتخاب کنید:

هنگامی که شما انجام می شود، شما می توانید نقشه های خود را در "نقشه" پوشه مثل این را ببینید:

سوئیچینگ بین دژ محکم و ویندوز

فقط یک نوک سریع برای هر کسی که در حال حاضر نمی دانم ...

شما می توانید دژ محکم و یا جنگهای صلیبی و دژ محکم و بار و سپس تبدیل به عقب و چهارم بین بازی و دسکتاپ ویندوز شما. این موجب صرفه جویی در نیاز به طور مداوم خارج شده و این بازی را مجدد بارگذاری ...

هنگامی که در بازی، یا فشار دهید "ویندوز" کلید (در صورتی که صفحه کلید خود را دارد 1، آن است که کمی "پرچم" را فشار دهید) و یا فشار دهید "دگرساز" + "نوار. این خواهد شد شما به عقب را به دسکتاپ ویندوز و خواهد ترک این بازی در حال اجرا در پس زمینه.

شما می توانید دوباره وارد این بازی را در هر زمان با کلیک کردن بر روی نام آن در نوار وظیفه است که معمولا در پایین صفحه نمایش شما قرار گرفته است.

نقشه را ویرایش کنید!

در نهایت، برای لذت بردن از میوه کار خود را، راه اندازی و دژ محکم و سنگر جنگهای صلیبی (فشار دهید و یا دکمه های مرتبط با آن در نوار وظیفه شما اگر شما در این بازی در حال اجرا در پس زمینه سمت چپ) و بارگذاری به تازگی ایجاد شده خود را به نقشه در داخل ویرایشگر نقشه!

اگر شما تا به حال دهقانان کار و پیاده روی در اطراف آنها هنوز هم در داخل ویرایشگر انجام دهید! این خوب است اگر شما در یک قلعه بزرگ و زیبا با بسیاری از ساختمان ها در داخل، اما نمی خواهم بازیکن باید برای تمام کسانی که دهقانان صبر کنید تا برای حفظ خود و شروع به کار است. این نیز واقعی تر به نظر می رسد اگر یک روستا یا قلعه در حال حاضر کار می کند و برای شروع تا زمانی که بازیکن شروع به بازی نقشه است.

شما گاو به ذخایر گرفته شده را ببینید، برش چوب سفت درختان و کشاورزان جمع آوری سیب، و غیره با این حال توجه داشته باشید که اگر ساختمان یا دهقانان در ویرایشگر شما اضافه خواهد شد که این ترفند را تکرار اگر شما می خواهید برای دریافت آنها را به عنوان کار دهقانان می توانید در ویرایشگر نقشه نمی شود انتخاب شدند.

توجه داشته باشید که شما نیز می تواند به کاهش این بازیکن را به دهقانان خود را صبر کنید تا می آیند و شروع به کار با انحلال نیروهای نظامی در ویرایشگر نقشه اگر شما قرار داده شده نگه دارید. سربازان تبدیل خواهد شد دهقانان و این به آتش اردوگاه در مقابل حفظ راه رفتن. هنگامی که بازیکن شروع به بازی آنها تمام خواهد شد برای کار بلافاصله آماده می شود، اما هنوز هم به راه رفتن به محل کار خود را برای اولین بار.

شما هم اکنون می توانید هر دو کار در نقشه برخی بیشتر و یا شما فقط می توانید شروع به بازی نقشه اگر آن را در حال حاضر به پایان رسیده بود.

بنابراین در کوتاه مدت ظریف آن است که بیشتر به کارگران مشغول به کار در حال حاضر و با استفاده از این ترفند SAV به نقشه باز خواهد شد تا مقدار زیادی از امکانات جالب دیگری مانند آنهایی را که ما در بالا از این آموزش ذکر شده است.

شاید شما آگاه بودند که این ترفند ممکن بود، در هر صورت، من امیدوارم که برای دیدن بسیاری از نقشه های wonderfull که از آن استفاده کنید!

ت


مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: دو شنبه 7 مرداد 1392 ساعت: 14:13 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

نظرات


براي ديدن نظرات بيشتر روي شماره صفحات در زير کليک کنيد

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







اسامي نفرات برتر جنگهاي صليبي

--------------------

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

آمار سايت

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 3175
کل نظرات کل نظرات : 41
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاين افراد آنلاين : 1

آمار بازديدآمار بازديد
بازديد امروز بازديد امروز : 112
بازديد ديروز بازديد ديروز : 9
ورودي امروز گوگل ورودي امروز گوگل : 11
ورودي گوگل ديروز ورودي گوگل ديروز : 1
آي پي امروز آي پي امروز : 37
آي پي ديروز آي پي ديروز : 3
بازديد هفته بازديد هفته : 795
بازديد ماه بازديد ماه : 12056
بازديد سال بازديد سال : 59820
بازديد کلي بازديد کلي : 860542

اطلاعات شما اطلاعات شما
آي پي آي پي : 52.230.152.212
مرورگر مرورگر :
سيستم عامل سيستم عامل :
تاريخ امروز امروز :

چهره هاي مشهور صليبي بازان=خارجي

*************************

چهره هاي مشهور صليبي بازان=ايراني

*************************