10 ترفند برای بازی قلعه

تبليغات

ارسال مطلب براي ما

انلاين بازي کردن بازيها

نرم افزار گيم رنجر با اجراي 650 بازي انلاين

نرم افزار گارنا با اجراي بازي هاي پرحجم انلاين

نرم افزار تانگل با اجراي بازي هاي جديد انلاين

نرم افزار ايکس فاير براي صحبت کردن با فرندهاي بازيهايتان

نرم افزار استيم با اجراي بازيهاي بسيار پرگرافيک

اسکرين شات

----------------------

----------------------

----------------------

----------------------

----------------------

کلن هاي جنگهاي صليبي

امکانات جانبي

10 ترفند برای بازی قلعه

بازديد: 40376
دسته بندي: اموزش,,

کاربرد صحیح سپرها

در هنگام حمله به دشمن با استفاده از سربازان متخصص سپر بسازید و سپرها را هماهنگ با سوارکاران حرکت دهید. با این کار تیرهای دشمن به جای اصابت به سوارکاران و حتی منجنیق ها به سپر اصابت می‌کند. سپرها عمر زیادی دارند و می‌توانند ۱۰۰ تیر از سربازان کماندار و ۱۰ تیر از منجنیق‌های تیرانداز را تحمل کنند.دو گارگر در کارگاه ها

 

خوب برای این کار یک کارگاه چوب بری ایجاد کنید خوب حالا روی علامت zZz به سرعت دو بار کلیک کنید تکرار می کنم باید این کار به سرعت انجام شود در نتیجه دو کارگر در یک چوب بری خواهید داشت باز هم تکرار می کنم حتما این کار را سریع انجام دهید و الا ترفند عمل نخواهد کرد .

انتقال سریع سنگ

برای این کار باید انبار و گاوها را زمیمه کنید یعنی انبار و گاوها در یک محدوده بوسیله دیوار محاصره شوند به طوری که راهی به بیرون نداشته باشند خوب حالا باید کارگاه سنگ را بسازیم فقط دقت کنید کارگاه سنگ جزو قرنتینه قرار نگیرد حالا دیگر گاوها اتوماتیک پر از سنگ می شوند.

حرکت کارگر

ابتدا یک سرباز را انتخاب کنید

سپس آن را به عنوان گروه ۱ قرار دهید بوسیله کلید های ctrl+1 خوب حالا سرباز را اخراج کنید یعنی تبدیل به کارگر کنید خوب حالا شماره ۱ را بزنید می بینید کارگر انتخاب شد و می توانید آن را حرکت دهید…

 

: شناسایی محل تله های مرگ و چاله های نفت

همان طور که می‏دانید برخی از دشمنان (مانند Pig ،Wolf و خلیفه) در اطراف برج‏ها و دروازه ورودی قلعه تله مرگ و چاله نفت ایجاد می‏کنند که هنگام حمله شما  به قلعه، تله‏های مرگ افراد شما را از بین می‏برند و با آتش گرفتن چاله‏های نفت افراد شما در آتش می‏سوزند. برای شناسایی محل تله‏های مرگ و چاله‏های نفت، یک بنا از منوی پایین صفحه انتخاب کنید، مثلاً پایگاه آموزش سربازان یا چوب‏بری. پس از این که بنا به حالت انتخاب درآمد، پیش نمایش بنا (قبل از کلیک برای ساخت) را در اطراف قلعه حریف حرکت دهید. می‏بینید که محل‏های دارای تله مرگ و چاله نفت با رنگ قهوه‏ای تیره نمایش داده می‏شوند. از این ترفند برای شناسایی محل استقرار سربازان ویژه عرب هم می‏توان استفاده کرد.

 

: شکست سریع دشمنان

برخی از دشمنان از جمله «صلاح الدین» به سرعت رشد می‏کنند و قدرت زیادی کسب می‏کنند و در نتیجه قبل از پیشرفت شما حمله کرده و به افراد شما آسیب می‏رسانند. برای جلوگیری از پیشرفت مزارع و معادن سنگ و سایر منابع دشمن، کافی است بگذارید تا دشمن کار ساخت قلعه خود را تمام کند و دروازه ی قلعه را نیز بسازد. سپس یک بنای کوچک مثل چوب‏بری جلوی دروازه دشمن بسازید تا مانع عبور و مرور افراد و سربازان دشمن شوید. خواهید دید که تمام بناهای ساخته شده دشمن در بیرون قلعه غیب می‏شوند و طلا و منابع دشمن نیز به سرعت کاهش می‏یابد. با استفاده از این ترفند به سادگی و به سرعت می‏توانید دشمن را شکست دهید.

 

: ادامه بازی بعد از پیروزی

بعد از شکست تمام حریفان و کشتن آنها قلعه اش خراب می شود و بازی تمام شده و به مرحله ی بعد می روید. دوست دارید بعد از شکست دشمنان بدون حریف بازی کنید؟

بعد از شکست همه و خراب شدن آخرین قلعه بعد از چند ثانیه از مرحله خارج می شوید. بین این چند ثانیه یعنی دقیقا بعد از خراب شدن قلعه سریع بازی را ذخیره یا save کنید. بعد از خارج شدن از مرحله دوباره وارد همان مرحله شوید و load کنید.

حالا می توانید بدون دشمن بازی کنید !!

 

: تجمع در مکانی خاص

اگر می خواهید نیرو های شما در محل خاصی تجمع کنند چه عرب و چه صلیبی ، بر روی بنای سرباز ساز کلیک کرده تا صفحه سربازان باز شود بعد با روشن کردن تمام چراق های صفحه کلید و سپس زدن عدد مورد نظر از چپ به راست مثلا نیروهای ویژه عرب دکمه شماره ۴ یا مثلا سرباز برده عرب شماره ۲ پرچمی سبز رنگ ظاهر می شود بعد با انتخاب محل استقرار پرچم را در انجا نصب نمائید.

 

: مشغول کردن منجنیق های دیواری

افرادی مانند صلاح الدین ، ریچارد، ولف و … روی برج هایشان منجنیق دیواری سنگی گذاشه و این باعث آسیب به افراد شما در حمله می شود پس برای مشغول کردن آن ها یک بنای کوچک مانند چوب بری یا گاو در قلعه دشمن و دور از دید سربازان قراردهید ، می بینید که منجنیق ها شروع به پرتاب کردن سنگ به قلعه خود می شوند و این برای افراد شما بسیار به صرفه است .

 

: حذف منجنیق

در هنگام بازی با کامپیوتر برج هایتان را در دورترین مکان از قلعه خود بسازید زیرا منجنیق ها دستور دارند ابتدا به ما نزدیک شوند بعد ضربه بزنند خوب پس قبل از ضربه زدن کمانداران آنها را می کشند


مي پسندم نمي پسندم

اين مطلب در تاريخ: دو شنبه 7 مرداد 1392 ساعت: 13:56 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,
نظرات()

نظرات


براي ديدن نظرات بيشتر روي شماره صفحات در زير کليک کنيد

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







اسامي نفرات برتر جنگهاي صليبي

--------------------

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

آمار سايت

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 3175
کل نظرات کل نظرات : 41
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاين افراد آنلاين : 1

آمار بازديدآمار بازديد
بازديد امروز بازديد امروز : 486
بازديد ديروز بازديد ديروز : 1074
ورودي امروز گوگل ورودي امروز گوگل : 49
ورودي گوگل ديروز ورودي گوگل ديروز : 107
آي پي امروز آي پي امروز : 162
آي پي ديروز آي پي ديروز : 358
بازديد هفته بازديد هفته : 3360
بازديد ماه بازديد ماه : 15337
بازديد سال بازديد سال : 45763
بازديد کلي بازديد کلي : 846485

اطلاعات شما اطلاعات شما
آي پي آي پي : 91.251.78.146
مرورگر مرورگر :
سيستم عامل سيستم عامل :
تاريخ امروز امروز :

چهره هاي مشهور صليبي بازان=خارجي

*************************

چهره هاي مشهور صليبي بازان=ايراني

*************************